Monday, November 22, 2010

oh my friend

yesterday, my friend call me and asked 4sumting...

me
friend

wat ur porblem???? it sound like serious????
actuly, i had problem with my gurl... she ask me to engaged. i dun know... i luv her but im not ready yet....
ok, so why dun u tell her.. juz be honest with her... i know she will understand... beside u only 18...
i know, n i try.... but i takut dia merajuk.... n dia mintak i jmp parent dia....
omg.... so wat u wnt 2do??? i thnk better u terus terng gn dia... lagi pun u all ada byk mse 4know each other.... dun wasted it.... beside engaged is not small matter.... u should thnk carefully.
yeh,i try 2 tell her, but bila ckp dia tarik muka.... xthu lh...
gurl, klu bg thu secara baik, nicely, dia akn phm... ofcoz dia merajuk dlu, but lme2 dia akn phm n terima... dgn syarat trus terng... jgn selindung n conferm kn dia tat u lvu her so much... ok...
ok, thnx.... i will tell her....bye...

4all boys n gurls yg ade masalah cm nie,
i thnk better u all bertrus trng dgn parne korng
it more better like tat drp korg merana 6t...

p/s i pun ada mslh yg sme... juz lain sikt je...


No comments:

Post a Comment