Friday, November 19, 2010

sakit ati + kepala = ???

mlm nie ari jadi my sis... dad ada lh bg thu klu dia dpt 6ber 1 dlm cls, dad nk celebrate kt pizza hut... if not kt umah je lh...so azam nye nk lh dpt 6ber 1... tuk2, abis exm kluar lh result.....
sis
dad

dad, i got my result... gus wat???
i thnk u got 6ber 1 right...
hemm, i thnk 2nd is ok??? kannn....
why??? u got 2nd place???
actly i juz loss 2 marks, so tat why i got 2nd place... i still can eat pizza right???

then, my other sis, kak cik xpuas ati coz adk dia still nk mkn pizza... and her told dad supaya xpyah beli.... and mlm nie berday dia, so i n my anty got to pizza hut... dad say tat if sis xdpt 6ber 1, xleh celebrate kt pizza hut but xkte xboleh mkn pizza hut...

my litte sis agk puas ati but of couse kak cik = sakit ati + kepala
hehehehehe.....

p/s stdy elok2 sikit, 6t i pulk yg belanja... hehehehe... juz joke...

No comments:

Post a Comment